SKAL Pohjois-Suomi Syysseminaari

Santa's Hotel Santa Claus
Korkalonkatu 29, 96200 Rovaniemi
ROVANIEMI

Arvoisat jäsenet – lämpimästi tervetuloa syysseminaariin!
Seminaarin teema: liikenneturvallisuus ja tiestön kunto.
Vieraiksi seminaariin saamme mm. valtiovallan, ELY-keskuksen sekä SKAL ry:n edustajat. Puheenvuoroissa käsitellään laajasti raskaan tavaraliikenteen turvallisuuteen vaikuttavia tekijöitä, kuten tien kuntoa, talvikunnossapidon laatua, kuorma-autojen turvallisuutta parantavia teknisiä ratkaisuja sekä liikenneonnettomuuksien vaikutuksia yhteiskuntaan.

SKAL Pohjois-Suomi ry:n Syysseminaari lauantaina 24.10.2020 Rovaniemellä Hotel Santa Clausissa (Korkalonkatu 29)
Alustavan aikataulun mukaan seminaari alkaa klo 10 ja päättyy klo 16 mennessä. Aikataulu tarkentuu lähempänä. Seminaaripäivä sisältää lounaan ja myös avecit ovat tervetulleita lounaalle.
Lounaan jälkeen aveceille on järjestetty vierailu ja taloesittely Tiedekeskus Pilkkeessä. Taloesittelyn ja tiedekeskus vierailun jälkeen voi tehdä ostoksia Pilke-shopissa.
Seminaarin tauoilla on mahdollista tutustua yhteistyökumppaneiden messupöytiin.

Lappilaisen pitopöydän antimista nautitaan klo 19 alkaen ja ilta päättyy näyttelijä Hannu Frimanin Stand up -esitykseen klo 21 alkaen.

Seminaaripäivä, sisältäen lounaan ja avecien vierailun on maksuton. Illallisen ja ohjelman hinta on 75€/hlö.

Majoitustarve kysytään ilmoittautumisen yhteydessä ja osallistujat maksavat majoituksen itse hotellille. Hinnat: 1hh/vrk 86€ ja 2hh/vrk 99€.
Tilavampi superior +20€/vrk tai saunallinen deluxe +40€/vrk (huoneita rajoitettu määrä). Hotellin sauna majoittujille la klo 17-20. Hotellin lähistöltä löytyy maksullisia parkkipaikkoja.

Sitovat ilmoittautumiset ke 9.9. mennessä tällä lomakkeella
tai mervi.saukkoriipi@skal.fi / 050 535 1949. Ilmoittautumisessa kysytään: majoitustarve, avecien ohjelmaan osallistuminen, allergiat ja erityisruokavaliot sekä laskutustiedot.
Tapaamisiin Rovaniemellä - tärkeiden teemojen äärellä!

Lisätietoja:
Toiminnanjohtaja Taavi Heikkinen                                           Järjestösihteeri Mervi Saukkoriipi
0400 282 785, taavi.heikkinen@skal.fi                                   050 535 1949, mervi.saukkoriipi@skal.fi

* merkityt ovat pakollisia maksuja