Ympäristöyritysten verkostoitumispäivä ja verkostoitumismatka - Ilmoittautuminen

21.9.2019 - 22.9.2019 09:00 - 18:00
Pekka Loukola, pekka.loukola(a)skal.fi, 09 478 99 326
SKAL RY, YMPÄRISTÖYRITYSTEN JAOSTO
Kuutio Auditorio ja Tukholma
Nuijamiestentie 7, 00400 Helsinki
HELSINKI
Tapahtuma alkaa 21.9. seminaari- ja verkostoitumispäivänä Kuutio Auditoriossa. Verkostoitumista on mahdollista jatkaa seminaaripäivän jälkeen Tukholman matkalla. Tarkempi ohjelma julkaistaan kesäkuussa, tuolloin avautuu myös ilmoittautuminen.

* merkityt ovat pakollisia maksuja
Verkostoitumispäivä, jäsenhinta 35,00 € / Verkostoitumispäivä, ei jäsenet 230,00 € / Verkostomatka, Promenade 2-hh, lento paluu, jäsenhinta 260,00 € / Verkostomatka, Promenade 1-hh, lento paluu, jäsenhinta 310,00 € / Verkostomatka, A-hytti 2-hh, lento paluu, jäsenhinta 265,00 € / Verkostomatka, A-hytti 1-hh, lento paluu, jäsenhinta 315,00 € / Verkostomatka, Promenade 2-hh, lento paluu, ei jäsen 520,00 € / Verkostomatka, Promenade 1-hh, lento paluu, ei jäsen 620,00 € / Verkostomatka, A-hytti 2-hh, lento paluu, ei jäsen 530,00 € / Verkostomatka, A-hytti 1-hh, lento paluu, ei jäsen 630,00 € / Verkostomatka, Promenade 1-hh, järjestän itse paluumatkan 230,00 € / Verkostomatka, A-hytti 1-hh, järjestän itse paluumatkan 235,00 €
Verkostomatkan (Helsinki-Tukholma-Helsinki) peruutusehdot:
9.8.2019 saakka veloitukseton peruminen
9.8.2019 jälkeen perutusta matkasta 100 % matkan hinnasta, ellei paikkaa saada uudelleen myytyä

Verkostopäivän 21.9. peruutusehdot:
Veloitukseton peruminen 12.9. mennessä
12.9. jälkeen peruutetuista veloitamme 50 % päivän osallistumismaksusta.